۳ پاسخ

افتضاحه جوری که کشتارگاه ازونجا بهتره. البته ۱۰ سال پیش اونجا بودم شاید الان بهتر شده باشن

آره من دو تا زایمان داشتم خوب بود

یکی از اقواممون زایمان کرده چند ماه پیش راضی بوده

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی