سلام خانما از چندماهگی میشه شربت زینک داد؟

۴ پاسخ

انشالله همه چی روب راه میشه واقعا بچه داری خیلی سخته 🤦

اگه کم اشتها باشه میشه داد
دختر من خیلی کم میخورد شیرو ۴ماهگی بود دکترش زینک نوشت

به نظر دکتر بچت بستگی داره
به بچه من دکتر قطره ای داده ک زینک هم داره از دوماهگی

من از ۴ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی