دوستان ی روز تاخیریم 😂🤭هولم تست بزنم یا زوده؟؟؟؟

۵ پاسخ

من اولش روز پنجم مونده به موعد بعدش سه روز مونده به موعد زدم منفی بود بعد یک روز مونده به موعد یه خط تار اومد حالا مونده یبارم شنبه اینا بردارم

من با یک روز تاخیر بتام شد۲۰۰

زود نزن عزیزم

زوده نزن

من دوروز
و خیلی استرس دارم
دو روز قبل موعد زدم منفی بود
میترسم بزنم

سوال های مرتبط

گندم🩷 گندم🩷 قصد بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری