من اولش روز پنجم مونده به موعد بعدش سه روز مونده به موعد زدم منفی بود بعد یک روز مونده به موعد یه خط تار اومد حالا مونده یبارم شنبه اینا بردارم
من با یک روز تاخیر بتام شد۲۰۰
زود نزن عزیزم
زوده نزن
من دوروز
و خیلی استرس دارم
دو روز قبل موعد زدم منفی بود
میترسم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.