خانوما تو شیردهی ماهی بخورم اشکال داره

۱۲ پاسخ

عالیههههه

منکه خوردم

مادرم سردخترم ۱۰روزپشت سرهم ماهی بهم دادوبعدش خرمامیخورم خیلی شیروزیادمیکنه

حتما کنارش خرما بخور

خیلی هم عالیه باید ماهی بخوری

نه اتفاقا خوبه پروتئین داره

نه به نظرم سردیت میکنه بهتره با خرما بخوری یا زیتون

نه عزیزم بخور عالیه

عالیه

اشکال نداره ولی حتما باید با زیتون بخوری وگرنه خودت و بچت باد بد بو رها میکنید😂😂😂😂

نه من ک‌خوردم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی