بچه ها ماهی اشکال داره بخورم؟

۴ پاسخ

حالا یه تیکه کوچیک دلت هست بخور اما چون ماهی طبعش سرد هست حتما کنارش بلافاصله خرما بخور .

ن نخور سرده برا رفلاکس و کولیک بچه ضرر داره

من نخوردم میگن شیر بو میگیره برا رفلاکس هم خوب نیس

سوال منم هست
فک کنم چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی