نه بابا پخته اش اونقد مشکل نداره خامش خوب نیس نوش جونت
عشقم خیلی نفاخه باقالی نخوری بهتره
جوجه حساسیت نداشته باشه میتونی بخوری
ولی بمنم گفتن چون خون از دست دادی فعلا نخوری بهتره چون کمخونی میاره
منکه سه بارتاالان خوردم
بنظرم نخور فعلا بچه کوچیکه حساسیت میده حتی اگر باقلایی نباشه من که نمیخورم کلا میوهها و بعضی چیزای مربوط به فصل بهار خیلی چیزای جالبی نیستن همشون آدمو دچار مریضی میکنه خودمون که مریض بشیم شیرمونم همینطوری میشه بچه مریض میشه.
من ازگیل خوردم معذرت میخوام اسهال شدم بچمم همینطور شده
البته هندونه و گوجه سبز هم خوردم حالا نمیدونم از کدوم بوده
واسه همین دیگه قید اینطور میوههارو زدم
امان از نفخ مراقب باش من که از ترسم هیچی نمیخورم که شبش بتونم بخوابم
یکم بخور من خیلی خوردم😂😂
نخوری بهتره
باقالی نفخ داره
نخوری بهتره باقالی یه خوراکیه معمولی نیست … کم خونی خیلی شدید میاره .. حساسیت میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.