سلام جواب این ازمایشه کسی میدونه

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم اون آزمایش قبلی چطور شد
نگران بودیا اونو میگم

سلام همه چی نرماله ،تعداد نوتروفیل ها کمی بالاتر از حد نرماله که نشونه عفونت یا التهابه باید نشون دکتر بدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🤩 مامان فندق کوچولو🤩 ۱ سالگی
مامان 1221403معصومه مامان 1221403معصومه ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی