۶ پاسخ

بیس تیکه خیلیاش چیزای الکیه و استفاده نداره ۱۳ یا ۷ بگیر بلوز شلوار داشته باشه برا روزا اول

اره بابا صفر اصلا استفاده نمیشه دخترم ۳۵۰۰ بود وزنش سایز ۱ لباس هم زیاد به کارش نیومد چه برسه صفر

من یه۱۹تیکه گرفتم صفرزیاد استفاده نمیشه

بیست دیگه خیلی وسایل بلااستفاده داره
پنج تیکه یا هفت تیکه بخر

بیست تیکه اضافه پنج تیکه بخر من هر سایز دوسه تاخریدم صفریکماه پوشید

من یه ۱۹ تیکه کوکالو گرفتم بنظرم تیکه هاش کاربردی و خوب بود جنسشم خیلی خوبه
سه دستم ۵ تیکه و ۷ تیکه دارم
ولی فک میکنم زیاد باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد