رابط سینه براچیه؟ واجبه ؟

۴ پاسخ

رابط سینه فکرکنم بخاطراینکه نوک سینه درنمیاد

برای بیمارستان واجبه بگیریم یعنی؟

رابط سینہ برا اوایل شیردھے کہ فک بچہ ضعیفہ ھنوز یا نوک سینہ تورفتہ و بزرگہ خیلے خووبہ
سینہ ھا زخم نمےشہ
البتہ باید مراعات شدہ استفادہ بشہ ک بچہ بہش عادت نکنہ۔بعد سینہ رو نگیرہ

برا اونایی ک در اثر شیرخوردن سینه هاشون زخم میشه و شقاق سینه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان ماه پسمل مامان ماه پسمل ۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۷ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد