اصلا وابدا بدردم نخورد
من ی ماه به زور رابط تونستم شیر بدم اونم روزی یبار فقط دخترم چقد گریه میکرد تا بتونه بگیره چون سینم نوک نداش مجبورشدم بگیرم
ولی بعد یک ماه دیگه نگرفت حتی سینمم نگرفت
الان فقط شیرخشک میخوره
من گرفتم و واقعا راضی بودم بعد از دو روز استفاده نوک سینم دراومد
رابط سینه چیه
به درد منکه نخورد
بهتر از هیچی😂😂😂
ولی اگه بتونی همینجور بکشی دهنش بذاری کم کم نوک سینه در میاد
اصلا ب کارم نیومد مضخرف بوذ
منم خریدم به درد آشغالم نخورد😏🤦
ببین مارک با مارک فرق داره یک مدل هست یک میلیون پولش اونا خوبه
من خریدم فوق العاده چرته
واقعا سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.