۶ پاسخ

آره من استفاده میکنم عالیه برای من

من دارم استفاده میکنم خیلی خوبه

نوک سینه اتو چرب کن
قبل شیر دادن بشور
زودتر خوب میشی

من استفاده کردم
عالی بود
بشدت شقاق سینه بودم
کارساز بود
اما تا یه روز خوبه بعدش پلاستیک رابط بد میشه ..

من خریدم فقط انگار پول جلو سگ انداختم

نه من استفاده کردم سینه ام بیشتر زخم شد،

سوال های مرتبط

مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی