سلام شمالباسای نوزادروبااب گرم میشورین یاسرد

۳ پاسخ

اب40درجه

من لباسای پسرمو با دست میشورم آب گرم و صابون استفاده میکم

میندازم تو ماشین لباسشویی با همون دمایی که لباسای ما هم میشوره .یعنی ولرم . فقط مایع شستشوی لباس بچه میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی