روغن کرچک چ اندازه میخورن کاملش،؟؟

۴ پاسخ

خوب نیست روغن زیتون بخورید

اصلا براذچی میخوری نخور نکنه بچه مدفوع کنه

ولی واسه من ک فایده نداشت اسهالم نشدم🥲😂

نه همشو نخور زیاد اسهال میشی حالتم بد میشه
دیگه اخرش دوتا قاشق

سوال های مرتبط

مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان maman sevda مامان maman sevda ۱۱ ماهگی
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی