کاش یکی بود برام بیبی چک میگرفت 12روز تاخیر

۱۰ پاسخ

بی بی چک بزن دیگ دختر

بی بی چک بزن دیگ دختر

بامنی ک
من تستام‌منفی ولی علائم دارم

عجله نکن عزیزم

خوشگلم الان حال حوصله نداری یا...اگه حوصله نداری نینی نیار
بچه نیاز به توجه رسیدگی داره مریض شه نیاز به دوا دکتر داره

منم مثل توام.اخرین پریودیم 13 مهر بود

عزیز وقتی حال یک بی‌بی چک خریدن رو خودت و همسرت نداری بچه برای چی میخوای بیاری؟!

بروخودت بگیر

😐😐😐

مگه داروخونه نزدیکتون نیست؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو مامان رادمهر کوچولو ۱ ماهگی
سپاهی سپاهی قصد بارداری
مامان آراد 🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد