مامانا شمام زیاد گریه میکنین؟

۱۱ پاسخ

آره
مثلا الان هم داشتم گریه میکردم

نه چرا گریه کنم

مرتب 😔

اره خیلی زیاد

آخی تا دلت بخواد 😣😣

ارهههه

وقتی یکی اعصبانیم میکنه یکم گریه میکنم که اروم شم

بعضی وقتها
بی دلیل
یعنی شوهرم هرچی میگه چته میگم نمیدونم

من دوسه روزه ارع

ن گریه چرا

اره یکم

سوال های مرتبط

مامان تابان مامان تابان ۱۲ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری