ازهفته چندم وقت زایمان بایدگرفت دوستان؟

۵ پاسخ

والا نمیدونم هنو تکلیفمون مسخص نیس سزارین قراره بزایم یا طبیعی

من دکترم گفت ۳۷ کامل بشه اوکیه خودمم ۳۷و ۵ احتمالا زایمان کنم

دکتر من گفت ۳۵-۳۶ هفته بیا بهت نامه بستری بدم

دکتر باید نامه بده دیگه نوبتی نیست ک
اگه طبیعی هر وقت درد داشتی میری بیمارستان اگه سزارین هم ک دکتر برات مینویسه همون روز میری بیمارستان کارای بستری انجام میشه

تا جایی که شنیدم یه هفته ده روز جلوتر
اونم دکترت باید وقت و نامه بده

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی