شماهم موافقین؟؟؟😂😂😂

تصویر
۶ پاسخ

من ک خداروشکر دوتا دارم شوهرم دیگه پرونده حاملگی و بچه داری رو پلمپ کرد🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣

یاعلی

😂😂😂😂😂اررره

من حاملم😂

نه من بچع دوم دوسدارم😅😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان حنا مامان حنا ۱ سالگی
مامان kiyan مامان kiyan قصد بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند ۹ ماهگی
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی