من حال اینکه همه ی این مراحل رو دوباره طی کنم ندارم وگرنه موافق تک فرزندی نیستم در کل
موافق نیستم خدابخواد یکی دیگه میارم
موافقم شدیددددد
اصلا موافق نیستم
خودم تک فرزندم
اصلااااااااااا خوب نیس
اگع میخوای یکی بیاری کلا نیاری بهتره
بادرنظرگرفتن شرایط فعلی مملکت صددرصدموافقم
ن صد در صد ۴ بچه کلا میخام دو تا خواهر دو تا برادر بچهام هم خواهر داشته باشن هم برادر
چرا مخالف باشم
من خودم تک فرزندم و واقعا از زندگیم راضی بودم
موافق نیستم، اگه دختره باید یه خواهر داشته باشه اگه پسر داری باید حتما یه دختر داشته باشی دخترم ابجی چون هرچقدم پسر خوب باشه دختر خیلی برا مادر و پدر نیازه همه اینارو هم اگه خدا بخواد و بده،
ولی همه اینا به کنار توی این شرایط و وضع کشور و یه دونه هم ک داریم عذاب وجدان داریم چرا به دنیاش اوردیم اذیت بشه
وگرنه بچه خیلی خوبه
بشددددت
نه ولی تو این اوضاع فک نکنم دیگ بهش فککنم
بله من موافقم البته خودمم تک فرزندم و از وضعیتم خیلی راضیم
اصلا با اینکه با بچه کوچیک در حال جر خوردنم و اوضاع مملکت حال بهم زنه اما بخاطر پسرمم که شده حتما تا بزرگ نشده یکی دیگ میارم
نه موافق نیستم ولی دوره الان با این مخارج بیشتر به سمت تک فرزندی میریم من قرار بود پسرم تک باشه بعد ۱۳سال دخترم رو آوردم و میبینم برای پسرم خیلی خوبه
نه نیستم
اگر پنج سال پیش بود نه اما الان خیلی زیاد
موافق نیستم اما اوضاع اقتصادی که داره اینجوری پیش میره فک نکنم به دومی فک کنم
با این وضعیت بله
درخواست دوستی دادم قبول کن گلم ☺️
اصلا
خییییر اصلا به هیچ عنوان 🥴
بله کاملا
موافق نیستم همش حس میکنم اگه خواهرم نبود چی میشدم ولیییی تواین زمونه سخته یدونه رو بزور میتونم نگه دارم حالا شاید چندسال بعد شرایط خوب شه نظرم عوض شد
ن اصلاااا
ان شاالله باز میارم خودم ی خواهر خیلی کوچیک دارم خیلی خوبه
نع اصلا
نه اصلا
بله خوبه
اره خوبه
موافق بودم تا اینکه یهو دوباره حامله شدم 🙄
گروه دارم روبیکا تازه زدم خواستید پیام بدید
@Znb_mir80
دوس ندارم ولی توان دومی رو هم ندارم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.