بنظرتون نی‌نی من جنسیتش چیه🥲

تصویر
۵ پاسخ

یا دختره یا پسر🤣

بنظرم از زاویه نوب دقیق تره تا جمجمه

من ان تی بهم گف مشخص نیس هفته پیش که رفتم سونو گف یه چیز احتمالی مشتص

من ۱۴ هفته ۶ روز رفتم بهم گفت همون که انتی احتمال بود درست بود شما هم برین واستون میگن

الان بری سنوگرافی بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
مامان مبین🩵 مامان مبین🩵 ۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان زهراجون مامان مامان زهراجون ۱ ماهگی
مامان Nuray مامان Nuray هفته بیست‌وپنجم بارداری