۵ پاسخ

واس منم همینجوریه

اصلا نگه نمیداره یا کم نگه میداره؟

دختر منم‌هنوز‌نگرفته فقط‌یکم

ن بیشتر بچه هاهمون یک ماه به بعد میگیرن

طبیعیه عزیزم زوده تا ماه بعد میگیره

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی