۷ پاسخ

عه این ک مثل پالتو منه کپیشه رنگش همش با شلوار نیم بگ آبی و زغالی میپوشم

منم رنگ همین البته جنس فوترگرفتم باشلوارفوترنیم بگ همین رنگ بابافت قهوه ای وشال قهوه ای

قشنگه مبارکه

بگ نه نیم بگ

مبارک باشه قشنگه❤️

با نیم بگ قشنگتره

عزیزم چند گرفتی

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی