کسی بوده ویار هیچی نکنه😂🤷

۱۰ پاسخ

ارههه خودم

من ویار نداشتم برعکس عاشق خرمالو بودم تو بارداری ۳تا دونه خوردم حالم بد شد دیگه بعد از اون میبینمش میخوام بیارم بالا

بله من هیچی دوس ندارم و از همه چی متنفرم

من😅😅😅😅

من هیچی هوس نکردم

من. 😐

اره من😅

من نه حالت تهوع نه ویار

من😁
البت یچیزی رو هوس نمیکنم
کلا قبلا چیزای ترش دوس داشتم الانم همونجوری وئلا هوس نمیکنم

من نیز هم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی