صبحانه چیا به نی‌ هاتون میدید ؟؟؟

۲ پاسخ

من ی روزموز. پودربادام گردوسیب اب پزتخم مرغ اب پزاملت براش درست میکنم سیب زمینی وپیازرنده میکنم باکره سرخش میکنم تخم مرغ اضاف میکنم بهش خرماسرخ میکنم تلیت شیرمیدم

تخم مرغ آبز و آووکادو اگه داشته باشم
گاهی تنبلیم میگیره نون وپنیر میدم

سوال های مرتبط

مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی
مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی