وااااای این چی بود من شنیدم 😫😖😫😖
عزیزم اوتیسم ژنتیکی هست و واکسن اوتیسم نمیاره
بلکه بعد اون سن علایم کم کم ظاهر میشن
منم شنیدم
۱۸ ماهگی منطورته
دکتر ماهان گفت رد شده این موضوع
ماها واکسن زدیم . همه اطرافیانمونم زدن سالمن . اوتیسم مجموعه ای از . ارثیه ربطی به واکسن نداره . ریشه کن شدن بیشتر بیماری ها فلج ها و زنده موندن خیلی از کودکان بخاطر کشف واکسن ها و استفاده از اونا بوده . اگه ادم واکسن نزنه ک برمیگردیم به همون عهد قدیم ک واکسنی وجود نداشت از سرخچه و فلج اطفال و هزارتا بیماری دیگه بچه ای نمیموند. نکنید ایم کارا رو با خودتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.