۶ پاسخ

وااااای این چی بود من شنیدم 😫😖😫😖

عزیزم اوتیسم ژنتیکی هست و واکسن اوتیسم نمیاره
بلکه بعد اون سن علایم کم کم ظاهر میشن

منم شنیدم

۱۸ ماهگی منطورته

دکتر ماهان گفت رد شده این موضوع

ماها واکسن زدیم . همه اطرافیانمونم زدن سالمن . اوتیسم مجموعه ای از . ارثیه ربطی به واکسن نداره . ریشه کن شدن بیشتر بیماری ها فلج ها و زنده موندن خیلی از کودکان بخاطر کشف واکسن ها و استفاده از اونا بوده‌ . اگه ادم واکسن نزنه ک برمیگردیم به همون عهد قدیم ک واکسنی وجود نداشت از سرخچه و فلج اطفال و هزارتا بیماری دیگه بچه ای نمیموند. نکنید ایم کارا رو با خودتون

سوال های مرتبط