خانم ها رفتم سنو وزن دخترم ۹۱۵گرکه ۲۶هفته و ۳روزمه

۵ پاسخ

اره بابا خیلی خوبه

آها خب پس...خداروشکر که خوب بوده دیگه بعدشم به اخر برسونی انشا الله غمی نیست 🙃

زود رفتی عزیزم لا اقد ۳۰ هفته میرفتی ۱۷۰۰بود حداقل دیگه نمیرفتی 😉

من ۲۸ هفته رفتم ۱۲۰۰ بود بهم گفت باز ۳۲ هفته برم و این سری پروتئین بیشتر بخورم اگر وزنش بیشتر باشه بهتره اینجوری بهم گفت

خیلی خوبه من یه هفته پیش رفتم ۷۸۷ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان علی اقا مامان علی اقا روزهای ابتدایی تولد