دوستان اومدم سونو دعام کنید

۹ پاسخ

الهی دل شاد بشی عزیزم.... منم دو هفته دیگه نوبت دارم

اول سلامتیش بعد انشالله همون بشه که دلت میخواد عزیزم

مهم سلامت بودنش هست

ان شالله همه چی خوبه عزیزم ❤️

کی میری داخل ب ماهم خبر بدی سریع

انشالله که همونی که میخای بشه پناه بر خدا

همه چی خوبه عزیزم اصلا نگران نباش😍

انشالله ک خیره

خیره ان شاالله
نگران نباش بسپار به خودش

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری