دوستان لطفا دعام کنید اومدم سونوگرافی
بازم لکه دارم 😭

۸ پاسخ

نترس گلم خیره

ب حق خانم رقیه چیزی نیست

عزیزم انشالا بلا به دوره نگران نباش از چند هفته هماتوم داشتی و جذب شده بود دوباره شروع شد

هماتوم داری؟

نگران نباش

منم لکه بینی دارم سونو هم دادم هیچ علاعمی ندارم

خیر باشه🙏

انشالله هیچی نیست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی