سلام بچه ها دعام کنید اومدم سونو آن تی استرس دارم

۷ پاسخ

انشاالله که سالم و سلامت میبینیش منم باید دوشنبه یا سه شنبه برم🫠

به امید خدا ک همه چی عالی پیش می‌ره تا نینیتو بغلت بگیری استرس نداشته باش ❤️

ایشالله همه چی خوب باشه عزیزم منم شنبه باید برم

انشاالله همه چی عالیههه عزیزم ❤️

چه استرسی اخه صحیح و سلامته به امید خدا

انشالا همه چی خوب باشه عزیزم

انشالله خوش خبربیای عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستا و مهوا🎀 مامان رستا و مهوا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری