انشاالله که سالم و سلامت میبینیش منم باید دوشنبه یا سه شنبه برم🫠
به امید خدا ک همه چی عالی پیش میره تا نینیتو بغلت بگیری استرس نداشته باش ❤️
ایشالله همه چی خوب باشه عزیزم منم شنبه باید برم
انشاالله همه چی عالیههه عزیزم ❤️
چه استرسی اخه صحیح و سلامته به امید خدا
انشالا همه چی خوب باشه عزیزم
انشالله خوش خبربیای عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.