فردا سنوی بعد ریداکت دارم دعام کنید لطفا🥹

۶ پاسخ

ریداکت چیه

نگران نباش عزیزم همه چی خوبه.

ایشالا ک چیزی نیست

انشالله نی نی روصحیح وسالم بغل میکنی 😍

طبیعی چند قلو باردار شده بودید؟

عزیزم ایشالا که همه چی خوبه و به سلامتی نی نی و بدنیا میاری 🙏🏻🙏🏻❤️

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🥹 مامان آرین کوچولو 🥹 ۶ ماهگی