۱۲ پاسخ

چی میشه نری خیلی مواظبت کن تا اینجا اومدی چرا بچه سالمو ریداکت میکنی بخدا توکل کن تحت نظر باش ازش نگذر به راحتی اونیکه ۵قلو زایید چی😭

سلام عزیزم انجام دادی ....حالت خوبه الان ؟

دیشب تا صبح بهت فکر کردم عزیزم، میگم کاش میشد کلا ریداکت نکنی چون خدایی ک اینا رو تااینجا رسونده خودش فکر همه جاشو کرده، ،،خیلی بودن 3 قولو و 5 قولو بدنیا اومدن،، ، ولی بازم تصمیم گیرنده خودتی😔😔😔😔قصدم واقعا بد نیس، امیدوارم ازم ناراحت نشی دوست عزیزم 💞💞

عزیزم انشالله اون دوتا سلامت ب دنیا میان .. علتش چیه؟ مشکل چی بود و کی بهت اینو دکتر گفت؟

😭ب منم گفتن باید انجام بدم خیلی میترسم خدا کمک مون کنه انشالا
شما کجا انجام میدین

اره عزیزم واقعا سخته میدونم بهرحال همه قل ها برات یک اندازه عزیز هستن، خدا کمکت کنه

ریداکت یعنی‌چی

الهی😔یکی از قل ها رو ریداکت میکنن ؟ایشالله که همه چی خوب پیش بره
و خدا کنارتونه غصه نخور تو تقصیری نداری

الهی عزیزم
یکیو؟

ریداکت چیه

ریداکت چیه خاهر

ریداکت چیه عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری