اومدم سونو انتی دعام کنید سالم باشه هرچی باشه🥹🥹🥹🥹

۷ پاسخ

ان شاءالله که سالم و سلامت باشید

سلام میگم انتی هزینه هاش با بیمه میشه پرداخت کرد یا ازاده

انشاالله همه چیزش عالیه عزیزم✨♥️

به امید خدا سالمه -با دل خوش از مطب میای بیرون😍

انشالله باخبرهای خوب برگردی

انشالله سالمه به امید خدا 🙏❤️

الهی سلامت باشه دعا کن برام منم ۹ ام باید برم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی 🥹 مامان نخود فرنگی 🥹 هفته نهم بارداری