تو این هفته ها شمام درد دارین
یا طبیعی نیس

۶ پاسخ

آره عزیزم مخصوصا شبا کمر به پایین

من نداشتم خیلی
از دیروز دردای پریودی دارم یکم
واژنمم درد میکنه خیلی

از این هفتها شروع میشه تا زمان زایمانت🫠

آره منم درد داشتم دکتر شیاف داد خوب شدم

نه خدا رو شکر ..

اره گلم ماهم درد داریم اونم خیلی شدید

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 😍🥰 مامان هدیه خدا 😍🥰 ۹ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی