۴ پاسخ

عزیزم اینو خریدی یاتازه میخوای بخری؟
اگه تازه میخوای بخری ازاین مدلا بگیرکه فقط کمربند دارن واون دسته جلو رو ندارن

من از اول ۴ ماهگی استفاده کردم اخرای سه ماهگی
الان هرجا میرم داخلشه

من برای دختر اولم همینو خریده بودم... از شش ماه استفاده کردم

از ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی