۲ پاسخ

نه عزیزم دردی نداره عمل راحتیه بعدش استراحت میکنی

نه درد نداره عملش سبکه بعدش استراحت داره معمولا ۹۰درصد تا اخر اخر میرسونن

سوال های مرتبط

مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین خانوم🥰 مامان آیلین خانوم🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری