۲ پاسخ

بایدخیلی مراقب باشیم ک پایین نیادمن فعلاالحمدلله پایین نیومده همون ۲۹و۳۰

۱۲هفته سرکلاژکردم یباربلافاصله بعدعمل سونوشدم یبار۱۶هفته ویبار۱۸هفته موقع انومالی

سوال های مرتبط

مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد