مامانای سرکلاژی سخته عملش؟
طول سرویکس چند بود عمل کردین

۵ پاسخ

❌❌❌سرکلاژ❌❌❌

مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918

عمل فوق راحتیه بعدشم سریع سرپامیشی فقط تا دو ۳روز خیلی کم خونابه و درد درحد پریودی
من خواب عمیق رفتم بی حسی نزدم
باطول۲۴عمل کردم

راحته 14هفته باطول28

من انجام دادم خودش سخت نیس خیلی زود تموم‌ میشه
فقط یه کم بعد از عمل مراقبت میخواد همین

میخوای انجام بدی

سوال های مرتبط