❌❌❌سرکلاژ❌❌❌
مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918
عمل فوق راحتیه بعدشم سریع سرپامیشی فقط تا دو ۳روز خیلی کم خونابه و درد درحد پریودی
من خواب عمیق رفتم بی حسی نزدم
باطول۲۴عمل کردم
راحته 14هفته باطول28
من انجام دادم خودش سخت نیس خیلی زود تموم میشه
فقط یه کم بعد از عمل مراقبت میخواد همین
میخوای انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.