۶ پاسخ

من روز عمل همونجا سونو کردن تو بیمارستان... یک ماه بعد برام سونو نوشته

دو هفته بعد

روز بعد عمل سنو کردن دیدن همه چی اوکیه دکترم دیگخ برام سنو ننوشت گفت فعلا نمیخواد

من دکترم گف بعد دوهفته رفتم

دو هفته بعد

ده روزبعدش

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی