۳ پاسخ

من وسطای آذر میرم دکتر ازش میپرسم ولی یکم تحقیق کردم میگن باعث انقباض میشه ولی باعث پاره شدن سرکلاژ نمیشه

عزیزم ارضا شدن کلا خوب نیست تو بارداری چه سرکلاژ باشی چه نباشی چون باعث انقباظ و شل شدن دهانه رحم میشه هر وقت دلت خواست یه لیوان اب سرد بخور بزا از سرت بپره
اگه همسرت خواست کار اونو راه بنداز اما خودت تحریک نشو وسلام.
واست خوب نیست ارضا شدن

خودِ ارضا شدن باعث تحریک دهانه رحم میشه
دخول و غیردخول نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد