۸ پاسخ

بهترین حس بیهوشیه 😍
ی خاب عمیق و شیرین

اینقدر که واسه خودت سخت و ترسناکش کردی نیست خیلیا انجام میدن بالاخره بهتره محکم کاری میکنی بخاطر بچت اصلا عمل سختی نیست

اصلا بعد اینکه آمپول بیهوشی را تو سرم میزنن دیگه هیچی متوجه نمیشی

من بیهوش شدم به نظرم خیلییی خوب بود هم استرس اتاق عمل از بین رفت هم اینکه اصلاااا نفهمیدم چکار کردن باهام..بعدش که بهوش اومدم یکم احساس خواب آلودگی داشتم همین..ولی بی حسی فکر کنم کمردرد و سردرد هم به همراه داره بعدش.‌در کل من خیلی راضی بودم

به من گفتن بیهوشی ممکنه برا نی نی عوارض داشته باشه بی حس زدم
و این که بی حسی سریع تر حالت بهتر میشه بیهوشی تا دو ساعت که بیهوشی تا بخوای بهوش بیای و ..سخت تره

بیهوش شدم یک ساعت بهوش اومدم

بیهوش شدم بعدش هم انگار نه انگار

بیهوش شدم. خوب بود. درعرض یک ثانیه خابم برد. ظاهرا بعد 1ساعتم بهوش اومدم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری