۵ پاسخ

شکمی

من هر دفعه واژینال سونو میشم

من چون پساری هم همزمان گذاشتم دکتر گفت نمیتونم هیچی وارد واژنم بکنم و به همین دلیل سونو واژینال نمیتونم انجام بدم، شنبه صبح نوبت سونو رشد دارم ک سرویکسمم بهم بگه
موقع سرکلاژ 32 بودم واژینال

دوبار شکمی بعد دکتر بعدش واژینال گرفت

یه بار شکمی رفتم یه بارم واژینال
عددش واسه من تغییری نکرده بود
البته بدن هرکس متفاوته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی