۱۵ پاسخ

من بارداری قبلیم دور از جون همتون سرکلاژ بودم و دکترم گفت دیگه طول سرویکس مهم نیست،بعد چند وقت بدون هیچ علائمی سرکلاژم باز شده بود و دهانه رحمم یهو شد 4 سانت و زایمان ناموفق داشتم😞سر این بارداریم سرکلاژ کردم از همون اولش،هر چند وقتم واژینال چک میکردم تا اینکه متوجه شدم فانلینگ شدم،سریع پساری گذاشتم،اینکه میگن چک کردن نمیخواد کاملا غلطه❌وقتی چک کنی مطلع میشی که ایا سرکلاژ سرجاش هست یا نیست یا فانلینگ اگه شدی خبر دار بشی و پساری بذاری

۱۶هفته سرکلاژ شدم ۱۸هفته سونو داخلی شدم سرویکس چک شد .
۲۱هفتم سونو داخلی شدم چون درد داشتم وکاز زیاد کرده بودم خودم نگران بودم سونو‌داخلی دکتر نوشت انجام دادم اتفاقا دکترم میگه سونو داخل اصلا بدکه نیس خوبم هست چون سرکلاژ نیاز ب برسی داره باید از وضعیتش باخبر باشیم .دکتر وقتی سرکلاژی و سونو‌داخلی داری خیلی احتیاط میکنه

من دو هفته ای هست سرکلاژم دکترم گفته یه بار روی ده روز یه بارم تقریبا ماه اینده باید در حد دو روز بستری شم دارو بگیرم میگه هرکسی رو سرکلاژ میکنه اینطوریه چند روز پیشم رفتم سنو شکمی دادم از ۲۱شده ۳۰ سرویکسم

اره من هرموقع سونو نوشت واژینالم خواست چون خیلیا با سرکلاژم دهانه رحمشون باز میشه یا خیلی بیاد پایین باید مطلق شد

دکتر من فقط شکمی چک میکنه میگه چون سابقه زایمان زودرس داری واژینال خطرناکه برات

من ۱ ماه پیش سرکلاژ شدم، برام واسه هفته اینده سونوی چک طول سرویکس نوشته دکترم

اره13هفته سرکلاژشدم18هفته واژینال چک کردم

شیاف هم هر شب بذار من الان چون ماه اخرم واژینال خیلی سخت شده برام . مقعدی میذارم . دوستمم از اول مقعدی گذاشت چیزی نبود

نه حوصله استرس ندارم 😂دیگه همه کاری کردیم چک کنیم ک چی بشه
بیشتر استرس میگیریم بدتر میشه

اره من میرم چک میکنم اتفاقا دکترم میگه اگه پایین تر بیاد استراحت مطلق میشی و امپول ریه فوری باید زد از من 29 بود شده 34

سلام عزیزم . تا ۲۲ هفته چک کرد دکترم برام . خودش پریناتالوژی هست . بعدش دیگه نه فقط شکمی چک میکرد ببینه بسته هست یا خیر طولش مهم نیست. فقط سرویس فرنگی برو . زور نزن . زیاد ایستاده نباش. سنگین بلند نکن . فعالیت زیاد نداشته باش . به خیر میگذره قطعا

من امروز چک کردم البته واسه بررسی کیسه اب بود ولی سرویکسمم گفت از ۲۰اومده ۲۱شده.اما دکتر سونو بهم گفت حتا سعی کن دسشویی ام نری لگن برات بگیرن ینی واقعا لازمه؟

آره دیگه بعدش از سرکلاژ‌ طول‌سرویکس دیگه‌مهم نیست بسته شده دیگه
دکتر منم گفت درگیرش نشو ولش کن

من یه ماه بعد شکمی انجام دادم

خوب اره دیگ اونک دوخته شده چ کم چ زیادش فرقی نمیکنه

سوال های مرتبط