خانومایی که سر کلاژ کردید خودتون کارای خونتون انجام میدید؟!

۱۱ پاسخ

نه فقط کارای شخصی . بعد یک ماه در حد چن تا دونه ظرف شستن . غذام درست نمیکنم

من سرکلاژ نیستم.ولی‌سه هفته شده به خاطر طول سرویکس پایین و فانلینگ استراحت مطلق شدم.اوایل خواهرم میومد ولی الان خداروشکر دخترم ۱۲سالشه و کار ها مو انجام میده.خیلی هم سختشه چون فصل امتحان ها هم هست بیشتر اذیت میشه

نه غذام رو مامانم میپزه میفرسته
ظرفا هم با همسرمه
نمیتونم ریسک کنم خداروشکر مامان و همسرمم همراهیم میکنن

منم تا تقریبا هفته ۵هفته مطلق بودم ولی بعدش کارای خونه خودم انجام میدم

بله خودم همه کارا خونه میکنم شبام میریم با شوهرم بیرون

نه عزیزم من جز بارداری‌های پر خطرم و تا روز سزارینم فقط در حد سرویس میتونم بلند شم
نیرو کمکی گرفتم

نه باشوهرم تا الان

بله اکثر کارا با خودمه

منم خوابیدم در حد wc راه میرم

ن من دو هفته مطلق شدم مادرشوهرم کارامو میکنه

نه کامل خوابیدم

سوال های مرتبط