۹ پاسخ

من روزی که سرکلاژ شدم همون بیمارستان ده ساعت بعد سونو کردن بعدش هم هر دو هفته چک میشم
البته جز بارداری‌های پر خطر هستم

من ۱۹ هفته سرکلاژ شدم
دکتر گفت ۲۵ هفته بیا برای سونو رشد جنین
گفت دیگه طول سرویکس مهم نیست
فقط مهمه که دهانه رحم باز نشده باشه

منم بعد سه هفته خودم رفتم پیش دکترم اصلا طول سرویکس بهم‌نگفت😐تو سونو هم ننوشته فقط گف استراحت داشته. باش😑

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

والا برا من از بعدش اصلا چک نکردن گفتن لازم نیس

ن من یبار تو انومالی چک شدم یبارم سونو رشد
دیگه دکترگفت لازم نیست

من که نرفتم ! گفت سونو رشد ک رفتی چک میکنیم

من که میرفتم

بله دو هفته سه هفته یباز

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری