اخه عزیزمن ۳۴ ک خوبه.مال ۳۱ دکتر اوکی داده
دکترت کیه عزیزم؟
عزیزم واژینال بده حتما،
چون انتی شکمیم ۳۶ بود انومالی شکمی ۳۳ خیلی ترسیدم، واژینال رفتم سونو شکر خدا خوب بود خیالم راحت شد
باید بری دکتر واست بنویسه بیشتر برا سرویکس سونو واژینال مینویسن منم میخاستم چککنم گفت سونو واژینال گفتم نمیخام سونو واژینال شم برام سونو شکمی نوشت که شکمی تقریبیه
باید نسخه پزشک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.