عزیزم کیستتون رفع شد ؟ منم پنج سانتی دارم نگرانم
نگران نباش منم کیست داشتم ۶ سانت هورمون هام رابهم ریخته بود دکتر سنو گفت دو سه ماه باردار نمیشی دکتر خودم گفت ممکنه بشی دو دوره دوفامد بهم داد ماه اول خوردم ماه دوم داشتم میخوردم و باردار شدم چن مطمین بود باردارنمیشم واسترس نداشتم با یه بار اقدام گرفت و کیست تو ماه اول جذب شده بود
فعالیت های هوازی
من پلیکبستیک بودم تنبلی داشتم اندومتریوز گرفتم با ورزش و رژبم غذایی درستش کردم
کیستت چه نوعی و چند سانت بوده
عزیزم کیست ساده همون فولیکوله که سایزش بزرگ شده و نمیتونه آزاد بشه
چیز عجیبی نیست
هر سیکلم ممکنه در بیاد
تغذیه ات فست فودی و سس زیاد میخوری؟
جدی...من الان تخم هویچ گرفتم
عزیزم نگران نباش خودش جذب میشه من پیازدرمانی کردم و بومادران و پنج انگشت خوردم دو هفته کیستم از بین رفت
دیگه این کیستم بیافته کلا دکتر نمیرم خسته شدم
نه فقط اینماه لتروزل خوردم از ۳پریودی تا۷پریودی
دارویی چیزی میخوری ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.