علائم کیست چیه ؟

۳ پاسخ

درد وحشتناک پهلو برای من اینجور بود اصلا یادم میاد حالم بد میشه و دردایی که تو پریودی داشتم

انگاری اون سمتی ک کیست داری مثل ی توپ کوچولو میمونه

تکرر ادرار
نمیتونی ادرارتو نگه داری
همون جای کیست یکم سنگینی میکنه درد لگن و پایین ناف نفخ

سوال های مرتبط

 هفته سی‌ام بارداری
ماه ماه قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان قندوعسل🌱 مامان قندوعسل🌱 قصد بارداری