سلام علایم داشتن کیست چیه

۵ پاسخ

بفرست شما متوجه میشید

دکتر چیزی نگفت

برو سونو من داشتم نمیدونستم

دادم چیزی ننوشته
ولی یه دکتر طب اسلامی گفت داری

برو سونو

سوال های مرتبط

ستاره ستاره قصد بارداری
مامان قندوعسل🌱 مامان قندوعسل🌱 قصد بارداری
پرنسس پرنسس قصد بارداری
 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
ماهلین ماهلین قصد بارداری
**M **M قصد بارداری