خانومااا
سلام ، ی سوال علائم کیست چیه؟

۳ پاسخ

برای من
دو سانت و سه سانت داشتم با یه دوره پریودی دفع شد
کیست فولیکولی بود

من ماهه پیش کیست داشتم نمی‌دونستم
ناف درد
درد مبهم شکمی
مثانه درد زیاد
پا درد و گاهی اوقات تب

سلام گلم تاخیر پریود و تخمدانات تیر میکشه بعضی وقتا

سوال های مرتبط

پرنسس پرنسس قصد بارداری
 هفته سی‌ام بارداری
ماه ماه قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان قندوعسل🌱 مامان قندوعسل🌱 قصد بارداری