۲ پاسخ

اره عزیزم من دوساله درگیرشم حتی الانیم ک حاملم دوتا کیست دارم اندازه 8 و 4 سانت
علائمشم بستگی داره مثلا یا پریودات نا منظم میشه یا تند تند پریود میشی یا اینکه 8 روز بیشتر تو پریودی هستی. یا مثلا دل دردای وحشتناک میگیری امانتو میبره

من چند سال پیش داشتم وقتی پریود میشدم دردهای خیلی بدی میومد سراغم حتی گریه میکردم یه بارم پریودیم تموم نمیشد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری