خوشکلا علائم کیست چیه؟؟



#بارداری#فرزند پروری#شیر خشک

۵ پاسخ

من تو سمت چپ داشتم تخمدانم درد میکرد دردش میزد به پهلوم پریود هم میشدم دردم بیشتر بود با دمنوش اینا رفع شد

فقط با سونوگرافی مشخص میشه بعضی وقتا دردهایی هست که اصلا ربطی به کیست نداره

تیر کشیدن تخمدان و پریود خیلی دردناک

پریودی نامنظم،دردزیرشکم وکشاله ران،

فکر کنم لک بینی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هفتم بارداری
سلام بچها من 5 روزه پیش انتقال داشتم الان حس میکنم یکم واژنم ورم کرده بنظرتون علامت چیه؟

ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک